1:a Januari 2014

Första dagen på det nya året och vi bara slappar. Har varit ut på en långpromenad med prinsen och sedan städat undan griseriet från gårdagen.
 
Det värsta med att ha en fest hemma hos sig själv är att hitta gamla snusar på bordet, utspillda groggar som personen/erna inte kan torka upp efter sig, fimpar m.m 
Allt är bara riktigt, riktigt grisigt. 
 
Nog med klagomålen! Gårdagens nyårsfirande var riktigt trevligt! Vi käkade gomiddag bestående av bakpotatis, hemmagjort vitlökssmör, sallad och grillat. (Kan inte fatta att grillat kött aldrig kan bli dåligt! Lika gott på vintern som på sommaren.) 
Sedan bestod resten av kvällen/natten åt att dricka alkoholhaltiga drycker tillsammans med sällskapsspel. Trevligt, trevligt. 
 
Nu ska jag mysa i soffan med min nya värmefilt som jag fått av andre i julklapp. Årets bästa! såå himla mysigt om man är en frusen jäkel som jag! 
 
Dagens bild på Denzel . Snöigt värre. ;) 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!