2013 / 2014

 
Eftersom det var så länge sedan jag skrev och uppdaterade på bloggen så kommer här en enkel summering av det gågna året för er som inte vet allt som hänt och förändrats ;) 
 
2013
  • flyttade ihop med min bästa vän, Andre Boström. Min stora kärlek! 
  • Tattuerade mig för första gången men absolut inte den sista. 
  • Fixade studenten och njuter nu av "vuxenlivet". 
  • Haft många underbara sommarkvällar med nära och kära.
  • Fick jobb på Rättpsyk under sommaren. 
  • Flyttade från Öjebyn till stan och Andre. Från stan flyttade vi till Munksund och därefter blev det husköp! Det mest fantastiska jag varit med om och en sådan otrolig frihetskänsla. Härifrån flyttar jag aldrig!
  • Började en heltidsutbildning i Boden. En yrkesförarutbildning. 
Jag har haft ett superbra 2013! Mycket har hänt och om jag måste välja så är det inte så svårt. HUSET!! 
 
2014 
 
  • Hoppas bli klar och godkänd som yrkesförare och kunna få ett fast jobb inom transporten. 
  • Starta Denzel officiellt i agilityn. 
  • Återuppta utställningskarriären efter ett års "vila" 
Allt där till är bara en bra bonus. :) 
 
 
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!