2/1-2014

Årets andra dag och vi bara njuter! Har inte gjort många knop idag. Pappa Magnus och Lillebror Emil kom på oväntat besök så då blev det godfika och några kaffekoppar :) Lika trevligt varje gång man får träffa la familia. Är så himla sällan! 
Nåja. Vi surrade och spelade olika spel på Ipaden. Lullade bara på. 
 
Efter att de farit så lade jag mig i soffan under värmefilten och nötte några serier på Netflix. världens bästa uppfinning! Sedan stoppade jag fyrbentingen i badet! Lika förundrad varje gång över att pälsen ser ut att ha vuxit MÄNGDER sedan sista badet. OCH, det går bara en vecka max mellan dem.. Om jag är glad? ja. 
Klippte ju ner honom förra hösten och på ett år har den vuxit sig längre än innan! Jag är såå glad över det. :) 
 
Denzel efter någon månad som nerklippt: 
 
Denzel i mitten av sommaren - 13 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!