Ibland har man tur i oturen.

Var inte min tur att köra till skolan den här veckan men blev så i alla fall idag. Steg upp i vanlig tid vid fem och sedan for jag. Vägen dit var inte det roligaste då det var fullt med snörök och fläckvis halka. Vi tog oss i alla fall fram tillsist.
 
Hade teori och självstudier fram till två sedan vart det körning till fyra. Känner att körningen börjar rulla på och jag blir mer och mer trygg i lastbilen. Idag fick jag bland annat köra i stan, landsväg, stora 97:an samt backa mot kaj vilket gick superbra ! Ska boka uppkörning nästa vecka och ykb prov. Sedan är det bara ge gärnet och haka på släp! Wihoo. 
 
Nu sitter jag hos svärmor och svärfar och väntar på middag! 
 
Ha det gött. 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!