Känner mig handikappad

Vaknade för en timma sedan ungefär och som vanligt så åkte andre på jobb. Han skyndade sig att säga att vi inte har något vatten innan han for. Kul, för då jag vaknar är det ganska brottom på toaletten! Men det gick ju inte. Så jag gick ut på en promenad med Denzel, tog med mig papper och sedan fick jag göra mitt behov som en hund ute i kylan. Burr, Men vadfasen ska man göra? Och allt nu på morgonen har bara varit en suck. Jag känner mig så handikappad utan vatten! Man kan ju inte göra någonting.. Fick gå ut och hämta snö i Denzels vattenskål så att han kan dricka då det smält. Nä usch! Ingen bra start på denna helgen.. 
 
Nu har jag gjort upp en brasa i köket öppnat skåpen och hoppas att ledningarna till vattnet tinar så att man kan börja leva igen! :) 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!