Ut på marknaden

Dagen har bestått utav skola och en massa plugg och körning. Har ringt runt lite till olika åkerier i hopp om att ta sig ut på marknaden igen! Var ju väldigt länge sedan jag jobbade och aldrig i denna branchen så man är aningen ringrostig! sista gången jag jobbade var 16 Augusti tror jag. 
 
Har som plan att visa upp mig och söka jobb i god tid även om jag inte är färdigutbildad. Känns bättre att vara i god tid än att stå där färdigutbildad med alla behörigheter och sitta hemma för att man inte har hittat jobb. Drömmen är att gå ut skolan en fredag och kunna åka på jobb måndag. :) Det skulle ju inte sitta helt fel! 
 
 
Nu blir det att boka och kolla utställningar! 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!