Varför, varför, varför?

Nu är jag sjukt less på min dator. Det här är andra gången som den total pajjar.. Första gången var någon vecka efter studenten då jag skulle lägga in massa bilder. Andra gången nu. 
Tur att Andre har sin som fungerar någolunda. Kan dock inte lägga in bilder så har ingenting att visa er. Det går ju naturligtvis att blogga från mobilen men då blir det bara korta inlägg. 
 
Nä, slut med klagomålen! Nu ska jag sätta mig och göra ett hemprov i YKB:n samt C-teorin. 
 
 
Den här måste jag ha med då den är helt miljöklassad. Den går på avfall från Smurfit Kappa här i piteå och det är bara den och en till bil som snurrar i Norrbotten. Tyckte det var otroligt smart och snällt mot miljön. DME kallas det men man måste vara försiktigt vid tankning då bränslet är sövande. Så att man inte glappar mellan pluggen. :) Bra att veta? ... haha :) 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!