GRYMT bra jul !! :D

Det här var nog en av dem bästa jularna i hela mitt liv ! :D Det var en GRYMT bra jul ! Alla var trevliga och jag fick det jag önskade =) Jag fick tom min efterlägntade mobil ! En w995 och den e såååå snygg :P fy fan vad glad jag är!

Jag fick även en ny morgonrock som också var efterlägntad eftersom min förra var fyra år gammal typ :P haha !
Den näst bästa presenten ( efter telefonen ) var det jag fick av Elin och Jonathan =) Jag fick Christina Aguileras by night, en hårspray URBAN, choklad, ansiktsmask och nagellack !!! Allt det av dem och av mig fick de bara en liten träskylt :( Jag fick även en bakbok som lär komma till användning snart =) det fanns jätte många mumsiga recept =)
På tal om bakning så fick jag en äggskivare som jag har klagat på att vi inte hadde:P Jag älskar att ha ägg på mackorna så nu fick jag en egen äggskivare så att jag kan skiva ägg precis när jag vill =) hehe ;P Sen fick jag pengar, torkad frukt, och en jättte myyyyyysig fleece tröja <3 jag älskar mjukis kläder också fick jag den <3 det var något mer jag fick men jag kommer inte på det nu :P Vad har ni fått ?? Något som ni har önskat er ? :D
På tal om något annat så lägntar jag tills på Lördag för då kommer Johan hit <3 han ska få sin julklapp :) Är faktiskt jätte nervös för att han inte ska bli glad över det =) men jag hittade faktiskt inget annat :( Han får nöja sig för ett litet minimalt paket :D
Idag vet jag inte vad jag ska göra :( Kolla på då Emil kör fyrhjuling :D Han fick den igår :P grymt gullig =)
Av mig fick han typ modelera fast ändå inte, det heter leklera men för mig är det ändå som samma sak =)
Och filmen Bilar ni vet med Blixten Mc queen :D jag tycker den är jätte bra hahaha :p
Aa nu ska jag ut med hundarna för dem väntar på mig i hallen men jag skriver nog mer senare :p


/ Emelie & Simba ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Elin

Vadå bara ? De var ju en jättefin och söt liten skylt! Tack så mycket än en gång :) / E & J

2009-12-27 | 02:00:33
http://weeelin.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!