Lyckat kalas :D

Hejsan alla glada! Tänkte bara berätta lite smått och gått om hur festen var :P.
Jag steg upp kring 11 någon gång och hoppade därefter i duschen :) Sedan gick jag ner och åt frulle och såg på tv.
Då jag kände att jag slappat färdigt gick jag upp för att föna håret, Shiet vad torrt hår jag får haha ojj det får ju alla men det blir risigt/går sönder :( Efter det så klädde jag på mig och sminkade mig och så ..
Sedan sprang jag ner och hämtade welin för det hade redan kommit främmande och det skulle antagligen inte vara så roligt att stå instängd på en toa :P kvällen blev i alla fall jätte lyckad och det kom mycket främmande också :P
Tänkte bara lägga upp några bilder :P Jusste ! min moster från Halmstad kom också upp, som en överaskning! Tack :P  Här kommer bilder :

moster-bis, mamma och moster-solgun

mammsen fixar fikat <3


full lada !


min "snygga" bror och gull Elin :D Skojja jonte - älskar dig !
Obs! finns mer bilder som jag lägger upp senare! :D
/ Emelie ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!