Orolig..

Ahh! Jag håller på att bli knäpp.. Jag vill ta mig in på Grans så himla mycket att jag inte kan tänka på något annat. Är sjukt OROLIG över att mina betyg inte ska räcka till :O Var på utvecklingssamtal i tisdags och fick höra att jag har VG i alla ämnen förutom engelska och matte :( Dessutom får vi inget betyg i teknik den här terminen .. det beror på att Magnus inte har haft tid att bedöma 25 elever på samma gång, eller nåt sånt. Hursomhaver så kommer alltså tekniken inte finnas med i dom betygen jag söker med :( Detta gör mig galeen, för då kommer ju de andra som söker dit ha större chans att ta sig in bara för att dem messt troligt har teknik betyget :( Åhhh .. vad fan ska jag göra ?? Hoppas alla ni andra " mina läsare " har det bra!
/ Emelie♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!