skön kvälls promenad.

Idag har jag hunnit göra ganska mycket ändå =) mamma väckte mig någon gång efter 9. Jag tog på mig kläder gick ner och läste tidningen medans jag åt frukost. efter det gick jag på toa och borstade tänderna. då alla var klara klädde vi på oss och packade in oss i bilen för att fara till Älvsbyn och julhandla lite saker :) Jag gick iväg ett tag för att hitta något till min käre storebror Johan :) Det var jätte svårt för jag har inte frågat vad han vill ha. Jag tyckte inte de hade så mycket men nu har jag i alf köpt något och hoppas att det duger. Jag köpte även en julklapp till Magnus så att han inte blir ledsen :)
Då vi handlat klart for vi till Tor och Eva för att bli bjudna på lite fika =) Efter ett tag blev Emil så trött så vi beslutade att fara hem =) Väl hemma ddrack jag och mamma glögg medans Jonte och Magnus var ute i garaget för att få in någon motorvärmar grej i Jontes bil:) Det slutade inte så bra för han hade köpt fel grejer :( Då mamma for och jobbade satte jag mig framför tv:n medans Emil var uppe med jonte :P
Vi åt middag och efter det var jag så sugen på att gå ut och gå trotts att det var så himla kallt :) Jag tog på Simba sitt fleece täcke och Zorro det nya kopplet sem egentligen skulle vara Simbas men han drar så mkt i det så Zorro fick det . Vi gick en himla lång runda, runt flera kvarter och ner i vidsel. Då vi var på väg uppåt träffade jag Felicia som stod och väntade på någon kompis som jag inte kom ihåg namnat på :) Jag kom i alla fall fram till att det var en himla SKÖN KVÄLLS PROMENAD ! Jusst nu sitter jag bara och degar framför datorn :( JUSSTE! på tal om degar så har jag bakat sega chokladsnitt idag :) Himla goda blev dem :P

Saknar dig Jonathan F! Har inte varit med dig på två dagar och ändå känns det som en evighet :(
Hoppas att du haft det bra i Piteå idag och att jag får träffa dig i morgon :) Älskar dig otroligt mycket och de senaste 9 månaderna har varit fantastiska och jag hoppas jag får spendera många härliga år med dig SWT!
Ha det bra !



/Emelie♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!