Slapp dag i morgon :)

I morgon blir det en grymt skön dag. Har sovmorgon tills klockan halv 9, bara en kvart men ändå.
Jag får ju egentligen typ en halv timme, för bussen jag brukar åka med går ju klockan 8. Alttså kan jag gå till skolan typ 20 över 8! Det första vi gör då vi kommer till skolan är att äta fika och ha lilla julafton. Klockan 10.45 ska vi gå till kyrkan och kören ( som jag är med i ) ska sjunga. Jag, Rebecca, Malin och Elin ska sjunga himlen i min famn men i nuläget verkar den tanken inte gå i uppfyllelse eftersom jag har så jävla ont i halsen :(! Efter skolan ska jag till Malin "tror jag" för jag har dubbellektion i ridning som jag ska ta igen eftersom jag varit borta. Sen lite efter klockan 8 kommer mamma och hämtar mig :D
Ha det bra !
/ Emelie ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!