Vad ska man skriva ? :)

har inget att säga förutom att det är ett nytt år snart och jag vill ha ett nyårs löfte  men kommer inte på vad :(
Att inte äta godis skulle aldrig funka eftersom jag gör det 24/7 .. Jag vet att jag blir rundare om kaggen men ändå tänker jag inte på det när jag äter .. jag finner typ tröst i att äta :( Kan inte ni vara snäll och säga något bra nyårs löfte ?? Jätte tacksam för svar !! :D Funderar på vad jag ska göra ikv .. Har sett Mannen som talar med hundar hela dagen och nu då det tog slut har jag inget att göra :´( Vad gör ni ikv ?? Åhh vad många frågor det blev men jag sa ju att jag inte hade något att prata om så :D
Ha det bra !
/Emelie & Simba ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Rebecca

GOTT NYTT ÅR :) <3

2009-12-31 | 18:41:56




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!