Ingen Rubrik . . .

Jag vet fan inte vad jag ska tro, håller jag på att bli galen ? Jag fattar inte att jag håller på som jag gör men det går då fan inte att förhindra heller. Jag vet att jag skulle sluta skriva blogg men det är svårt, för svårt. Det jag håller på med kan ju inte vara normalt, jag har blivit någon annan det är bara att inse Emelie, inse fakta, DU har blivit någon annan . Den jag var förut var rolig och hittade på saker, var med andra människor och hade roligt på ett helt annat sätt. NU, ja nu vad gör jag då ?? Jävlat ingenting! Då jag tittar på mig själv i spegeln och ler ser jag bara ett tomt leende som inte betyder något. Förut visste jag vem jag var och var stolt över mig själv, nu är allt som bortblåst. Inget finns kvar. Är det en sjukdom jag har? vad kan jag göra åt det ? det är för många obesvarade frågor. Är du med tjejer blir jag tokig även om jag vet att du älskar mig över allt annat här på jorden. Är du borta i mer än en dag håller jag på att spricka för att jag saknar dig så otroligt mycket. Vad kan jag göra åt det då ? JUSSTE jävlat ingenting, precis som allt annat . .!



Vill bara säga en sak till . . Jag saknar dej otroligt mkt Alexandra! För allt det vi gjorde förvandlade vi till något bra, något roligt. Vi kunde prata med varandra och det kändes bra. Det känns som om jag tappat dej och inte får tillbaka dig . . Jag vet att allt är mitt fel men jag ångrar det och vill fösöka göra allt så att det blir som för ... ha det bra
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


alexandra

jag saknar dej också! jag saknar att ha någon att prata med, för ingen förstår mej lika bra som du <3 allt är faktiskt inte ditt fel, ist för att sitta hemma och vänta på att du skulle ringa så kunde jag faktiskt ha ring dej! och jg hoppas verklgen att allt blir bra nu, för annar avlider jag. love you more than a fat kid loves cake ;D <3333

2009-07-02 | 18:15:03
Johannaa

jag kommer hem på Torsdag :) Då tycker jag att vi samlar ihop allesammans och far och gör nått kul ;)

2009-07-03 | 11:58:22
http://johannaaalundberg.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!