Bilder från helgen!

Godkväll!

Lägger upp "lite" bilder från helgen så ni förstår hur skönt vi haft det, eller något sådant:D

Helgen har varit KANON och fint väder fick vi både lördagen och söndagen, har fått ganska mycket färg men tyvärr bara i ansiktet:( Det ser så otroligt vackert ut!
Hoppas ni har tid att bläddra igenom alla dessa bilder ! ;)


Fika direkt vi hade packat upp allt!


Zorro vid en snödriva bredvid stugan=)

Första skoterturen, vi for till en jaktkojja där Emil var tvungen att utforska en snöhög :)


haha, hjälmen tjorvar lite! :)


Tillslut så kom vi fram till en sjö där det var mycket ovandevatten!!


Skönt med en varm eld då vi kom fram! :)

Jag då vi kom hem ;) Glad efter att få ha kört skoter :D



Emil i Lindas knä! Någon som är glad ?? =)

Var bara tvungen att lägga upp denna bild! Emil skrattar och rör på sig samtidigt, han ser lite smått flummig ut men så söt ändå! :)


Roliga leder där uppe!! Körde fast tre gånger efter LEDEN!!


Polarisen (under ytan ) haha nämen nästan!

Då vi kom fram till destination ödemark var det gott med varm choklad! :D

LINSLUS!!!! :D

På vägen hem for vi upp på ett berg och checkade utsikten!! me like!




Hemma i stugan tog jag fram mina påsk kaniner! ;) Herr Albert och fru Olga ;)

Olga är lite bitter idag!

Bus på kvällen! =)





Fint väder ! ;D


Mamma och Linda njuter av solens varma strålar! ;D

Emil vilar efter att ha kört sin "skoter" på sjön! :D

Väl hemma i stugan blev det vila och mer bus, man ser att vi fått lite färg! :D

Flumm bilden denna! =)

Emil och sin älskade musse kudde =)

Angard! ;D


HAHAHAHAHA!! Skrattar lika mkt varje gång jag ser den!

Sliten efter allt bus! ;P


Tillsist :mitt hippie påskägg!

Hoppas eran påskhelg varit bra!
/ Emelie & Simba ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!