Blir kanske ingen mer skoterkörning i vinter ..

Hejsan!

Ville bara berätta att jag är ganska sadface för det blir troligtvis ingen mer skoterkörning i vinter! Snön bara rinner bort och dessutom har det regnat lite idag och det blir inte mycket bättre då det gör att snön smälter snabbare! :(
I helgen skulle familjen egentligen köra skoter till stugan i stormyran men nu vet vi inte hur det blir med den saken. Vi pratade däremot att köra bil upp till vägen och sedan åka skidor in till stugan, då kan vi ju även ta med oss våra älskade hundar! :) Skulle bli roligt att se hur intresserad Simba är i att spåra osv ! :D



En till sak vill jag berätta ...
Jag har jusst blivit 100 kr rikare! Majlis och urban kom upp och då fick jag en hunka!! Den sparas bland mina nu 720 kr kuvert som ska gå till shopping den 20 april då jag drar med mammsen till Pite för att göra ett Ultraljud av mina njurar!! :D Vi ska alltså passa på att shoppa så jag är ledig från skolan en hel dag!! SKÖNT! :)



Ha en underbar fredagskväll!

/Emelie & Simba ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!