Du är det bästa som finns! <3

Du är världens bästa kompis och du säger ingenting heller! Du är helt underbar och jag önskar över allt annat att du finns med mig resten av mitt liv. Att du finns där vid min sida precis som du gör jusst nu. jag vet att det alldrig kommer att inträffa men det är min absolut högsta önskan, inget går före den. Varje gång man kommer hem från skolan eller bara varit uppe en kvart för länge enligt dig blir du allderles överlycklig och ger mig ditt unika kärleksbett på min vänstra arm. Vad som än nu händer så är du min och du går föra allt, precis allt. Du är en "liten" bortskämd knähund som alldrig vill någon något ont, och det är precis så jag vill ha det. Då jag är ledsen eller sjuk så kommer du alltid och tycker synd om mig och får mig ALLTID på bra humör! Jag är så lycklig att du finns och jag är ännu lyckligare att du är min! Många tycker jag är knäpp då jag ägnar timmar åt att bara mysa och kela med dig, men jag förstår inte varför de ska klaga. Dom vet inte vad dom går miste om och dom känner inte dig så jag tycker vi skiter i dom! Du är mitt allt och jag loooovar att alldrig låta något gå före dig! Du är mitt allt och jag älskar dig jusst precis som du är! Min älskade hund SIMBA







































Jag älskar dig vännen! <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!