En fantastisk helg!!!!! ;D

Tjennah! :D

Helgen har varit hel fantastisk!! Den bästa evver! :D:D:D

Fredag:

Det hände inte speciellt mycket, satt typ hemma och såg tv för johanna var i älvsbyn, men då hon kom hem så gick jag över till henne och lollo. Vi spelade kort och så. Efter en liten stund så kom Linus, richard, jocke, krille och grönlund och då bestämde vi oss för att fara och spela brännboll! :D Då vi var där och "värmde" upp så kom även Kalle, Robban, Linn, Bulben, Jens och Greus :) Det var faktiskt riktigt roligt att hitta på något sådant då man är tillräckligt mycket folk! :) Då vi blev riktigt genomfrusna så for vi till Jocke och såg lite tv. haha alla trängdes i hans soffa! Krille låg PÅ Kalle och johanna låg på mig!! haha ganska mysigt alltså!! ^^) Efter ett tag bestämde vi oss för att fara till Grönlund och se film på hans ENORMA bioduk! :D Vi såg någon konstig film om trollkonst och att klona sig och massa tjorv som inte alls var speciellt bra! den var mest bara konstig. Jag hade typ nackspärr hela filmen och även resten av natten! :D Då filmen var slut for vi hem och sov, SKÖNT! ^^)

Lördag:

Vaknade kring halv tolv, käkade frukost och tränade simba i att ställa sig rätt! :D Efter någon timme blev allt väldigt långtråkigt så jag gick över till johanna där hon, linus och lollo käkade frukost! :D Satt där och surrade ganska länge innan lollo for hem för att hon skulle jobba. Vi tre som blev kvar satt och surrade med johannas mamma Ann Chatrine om allt möjligt, haha en glad liten prick det där!! ^^)
Efter ett tag så kom Kalle och Robban och ville att linus skulle vara chaffis till dom! :) Dom skulle fara och ragga med vanen och dricka pilsneri Pite! Det blev på något vänster att jag och johanna följde med!! :D
haha, då vi fick reda på att vi skulle fara ganska snart så sprang, notera SPRANG jag över till mig och hoppade i duschen!! haha då jag var klar snabb fönade jag håret och bad Elin att fixa mitt hår som hon gjorde , TACK SÅ HIMLA MYCKET! DET BLEV JÄTTE BRA!! :D sedan rotade jag igenom garderoben och hittade en tunika med urringad rygg som jag valde att ha, sedan lånade jag jeans leggings och en jacka av johanna! :D Då jag var fixad gick jag ner och åt, sedan GICK jag över till johanna igen. då jag kom dit var hon inte riktigt klar men hon var inne på finslipningen! :D haha, robban kom och skyndade på oss efter ett tag! :) Då vi var klara och ready to go så bar grabbarna in massa alkohol haltiga drycker i den grymma bilen ! :D haha, faktiskt en grymt härlig bil att åka med!! :) Sedan bar det iväg mot älvsbyn fast vi stannade hos linus som var tvungen att elda i huset innan vi kunde fara. jag och johanna hittade en jätte äcklig sköldpadda haha, med bara ett öga! :) Då elden var uppe så for vi och dunkade lite musik till älvsbyn där robert köpte en massa wonderbouns som vi hängde upp överallt i vanen!! :D haha det luktade ju gott! ^^) Vi drog några raggar innan vi for till sågfors? och pissade och hämtade tre till, jag vet att en hette Stefan men ingen annan ! :) Då alla var med for vi äntligen mot pite och vägen dit var grym, haha ett tag i alf! :D Vi dunkade hög musik och basade som fan! Jag fick något ryck av att börja dansa så jag gjorde det och jag fick med mig johanna också! Vilket utrymme det är i bilen!! :D haha^^) Jag mådde aningen illa då vi kom till pite så kalle och robban ville gå ut och gå en sväng med mig. vi gick vid industri området ända till robbans jobb innan vanen och alla hämtade oss! :) haha, väldigt trevligt! :D Då jag skulle hoppa in så fanns det inga platser haha (enligt mig) men det tyckte inte robban så han kastade in mig så jag låg över allt och alla, HAHAHAHAHA!!! En upp och ned vänd värld! :) Då vi var framme i själva pite så for vi till parkeringen uti kyrkan ( mitt emot pentryt ) Alla gick ut ur bilen och rökte och jag frös som FAAAAAAAAN mina skinker skakade till och med! haha men då kom en gullig räddare i nöden vid namn kalle! han höll om mig och det hjälpte väldigt bra måste jag säga! :D
Då vi blev less att vara där så for vi och åt på Sunes, jag hade inga pengar men jag tog strips av ALLA, haha av johanna, linus, någon med vit mössas, en annan som fick låna mina stekar brillor, Joar och kalle bjöd mig faktiskt på strips, ostsås och vitlökssås! :D tack!!;) Då vanen tydligen hade kommit och skulle hämta oss så gick vi ut men där fanns ingen van. så vi stog ute i kylan och väntade. Mina skinker började skaka igen och då kom Kalle! Han var min lilla "värmare" den kvällen. han var så mysig, han hade bara en t-shirt och jeans men stod ändå kvar! ;D
Då vi märkte att vanen alldrig kom så gick vi in på sunes igen, fast vi satt inte länge förrens jag och robban kom på att fara och hälsa på Johan! Vi gick dit och det såg inte ut att vara lätt för stackars robert! haha han vinglade fram och tillbaks men vi tog oss ändå hela vägen fram! :D WIHOO! =) Då vi kom upp i lägenheten fick jag en fin kram av min käre bror! Det värmer i syskon hjärtat!<3 Robert satt i johans säng och ville ha allt han såg haha, nä men nästan! Johanna ringde efter ett tag och sa att dom stod utanför med vanen och var beredd på att fara hemmåt! :) Vi gick ner och där fann vi även skeatz och några bilar! :) Då jag skulle in i vanen gick inte dörren att öppna så jag hoppade in i framsätet och kröp över alla för att få någonstans att sitta! :) haha Det var då ändå inge speciellt skön platts då jag satt på stefans ben och hade hans rumpa/mage som kudde! :) haha. jag kunde ändå inte somna även om jag var hur trött som helst, så jag satt och pratade med kalle som satt på en högtalare i skuffen! :) Då vi kom till älvsbyn så lämnade vi av linn, och de tre andra männen i "sågfors"? haha på vägen hem så låg jag över sätena GRYMT SKÖNT! Kalle försökte ta kort och lyste mig i ansiktet hela tiden haha, inte omtyckt!
sen så la sig kalle avlång över ett helt säte och linus tyckte det såg inbdjudande ut så han la sig på kalle haha MYSIGT!! sen så lade jag och johanna oss ner på ett säte och jag höll faktiskt på att somna så kalla kastar om mina ben så jag ligger som jag gjorde först haha TASKIGT!! :D nä inte speciellt, men det var mysigt i alla fall! ;D Då vi närmade oss vidsel så ville jag inte att kvällen redan skulle vara slut !!Jag ville att den skulle hållå på i några dagar till! :( men, men väl hemma i min säng så tänkte jag på allt som hänt under denna helg och jag fick ett stort leénde på mina läppar! :D
Jag skulle egentligen sova hos kalle men det fick jag inte för Mange :(:( BUHU!! Vi som skulle se film och allt! :/
Men, jag sov ju bra ändå! :D

Söndag:

Idag så vaknade jag grymt tidigt! halv tio!!!!!!!! :O På en söndag då man ska sova hela dagen ! :/ men, men kunde då ändå inte somna om så jag tog på mig morgonrocken och lade mig och såg tv. Senare så gick jag ut och tränade med Simba som har blivit jätte duktig på att ställa sig rätt!! :) Nu, resten av dagen så har jag sett tv och suttit vid datorn! :( Inte kul någonstans!
Men, men hoppas att det blir samma "gäng" nu till helgen på Valborgs! :) johanna ville att jag skulle följa och göra något så jag får bara bocka och buga för att hon vill ha med mig! :D Men nu ska jag ta en liten powernap! :)
lägger ut bilder sen orkar inte göra det nu!

Hoppas ni haft en bra helg fastän jag vet att eran inte kan slå min! ;)

Puss&kjaam!
/Emelie & Simba ♥










Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Tobiasanja

Great looking site. It has been helpful. Thanks

2011-06-02 | 07:28:44
http://tobiasanja.blogmedics.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!