En helt vanlig dag i vidsel..

Halloj!!

Jusst precis nu så sitter jag och äter hallon och dricker päronsaft uppe på mitt rum! :) Haha, gode gott ändå! =)
Denna dan h ar gått väldigt seegt alltså en helt vanlig dag i vidsel.. Men,men morgon dagen blir vell förhoppningsvis bättre, då jag far till piteå! =) Men jag har även lärt mig (ganska nyligt) att inte ropa HEJ! Förens man vet säkert, och nu har jag lärt mig den läxan! Fy fan vad angry jag blir om vi två ..... ...... ska gå i samma klass! Inte min stora favorit precis ! Urghh blir illamående då jag tänker på henne/honom! Fy, en väldigt konstig person som snattar och snackar massa skit. men, men nu har jag avreagerat mig och får ta dagen som den kommer och inte ha allt för höga förväntningar! JÄVLA SKIIIT!

Tur att jag har normala människor i min omgivning som vet vad jag snackar om!
/Emelie & Simba ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!