En lugn dag med mammsen ! <3

Hemma!! ;)

Dagen har varit väldikt bra, har hunnit göra en massa saker! Dagen började med att jag åkte buss ner till älvsbyn för att möta upp mamma, eller hon kom och hämtade mig! ;) Sedan for jag ju till vårdcentralen och alla vet ju redan vad jag gjorde där, då jag var klar så for jag och hämtade ut lite pengar MEN automaten laggade som FAN!! Har alldrig vart med om något segare!!
Efter det utbrottet så drog vi till Piteå City och shoppade LITE! Jag hittade inte mycket som jag ville ha, bara små saker men tycker det är lite onödigt att bara köpa typ en massa smycken så jag köpta bara lite den här gången! Vi blev hungriga ganska fort så vi gick och åt, jag åt en jätte god lövbit med pommes ocv mamma åt en tydligen äcklig pasta .
Vi for ju sen till sjukhuset och njurarna såg då ut att må bra, men jag måste däremot erkänna att det var grymt läskigt!!!! haha.. Då vi var klar där for vi på granngården och på barnens hus och någon möbel affär som jag tappat namnet på! :) En sak var ju bra! Vi for på lösviktshuset!! ;) vi köpte lite godis så att vi skulle ha något att mumsa på i bilen till älvsbyn! :)
I älvsbyn gick vi mest bara runt och dreglade inne på handplockat haha eller mamma i alf!! ;) Sedan då vi fick väldigt lite att göra så for vi på Café Storgatan  och käkade mackor och jag drack en latte, swt!! Efter det så for jag på ridningen och allt gick då bra, vi hade markarbete och jag red Znappsen IGEN! haha, men han verkar i alla fall gilla att hoppa!! Det är ju bra då det är det roligaste som finns! haha nä, men nästan i alla fall inom hästvärlden!! :)
Hoppas ni haft en jätte bra dag på skolan/jobbet/hemma!! ;)

Mamma är glad då hon fått i sig lite kaffe!! ;)

min efterlängtade latte! ;)

Min kyckling smörgås!! ;)

Simbas nya kossa vid namn Crazy Daisy!! :D ( aningen nersäcklad)

Ett par as gulliga örhängen jag hittade! ;)  VARFÖR GÅR INTE BILDEN ATT FÖRSTORA??? :o

ett nytt navelsmycke med hello kitty på! :)

Nya örhängen! ;)

ett halvsband ! :) Med ett litet glittrande hjärta! :D


+ tre sockar!! ;)

/EMELIE & SIMBA ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!