En trevlig kväll på Ku !

God kväll! :D

Har varit på Ku ( kyrkans ungdom ) hela kvällen och umgåtts med folk! :)  Väldigt trevligt! hade tänkt lägga upp lite filmer från Ninas snygga dansande på dansmattan i morgon, är så himla trött nu så jag vill helst bara gå och lägga mig, årkar inte flytta över en massa grejs från telefonen! :D

Matte nationella idag gick kepprätt åt helvete!!! Det gick så GRYMT DÅLIGT att jag redan planerar inför folkan! :( Nä men typ så känns det faktiskt! Hoppade över tre frågor av nio! Alltså svarade jag bara på sex hemska frågor! Men jag hade ju min Maraboue choklad med mig så det gick ju ändå hyffsat! :D

Tjejerna hade middag idag och våran dessert blev faktiskt väldigt god (enligt mig ). Att smeta på en massa honung och kanel på skurna bananer och sedan stoppa dem i ungnen är JÄTTE gott!! :D vi hade vanlig vanilj glass till med chokladsås på och med riven vit choklad som topping! :D MUMMA! ^^)
Men nu ska jag sova så jag lägger upp filmerna i morgon! :)

Natti, natti! :D
/ Emelie & Simba ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!