En vanlig skoldag i vidsel..

Hello! ;)

Sitter uppe och funderar över vad jag ska göra i helgen egentligen, om jag ska följa på cruising eller vad jag ska göra.. för det brukar bli dyrt! ;) ja, vi får vell se:D

Idag har det varit en helt vanlig skoldag i SKIT vidsel, det enda positiva med denna dag var att rebecca bjussade på en glass! ;) Tackar! <3
Annars har jag haft typ glosförhör och dubbel idrott där jag och Nina for ut och sprang runt i vidsel! ;D Bra träning men helvetes tråkigt!
Hmm, ja... ikv ska jag vell sitta här framför datorn, kanske ta hem någon film eller så.. fast synd bara att jag inte har någon att se den med ;( Jaja, morgondagen blir nog bättre, vet inte varför men hoppas på det! ;)

Ha en trevlig kväll! ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!