I can feeeeeel it in my.....

.... LÅÅÅÅR!
Haha, det känns att jag har varit ute och gått längre sträckor nu tre dar i sträck!!
Kan ju knappt gå. Den där tränings dvd:n med Paulo Roberto blev då inte bättre kan jag ju säga!! ;) Har dessutom skavsår på båda hälarna! Ajajajaj.. Men ska försöka hålla igång trotts att jag är jätte trött åså för jag vet att jag mår mycket bättre av det senare ! =) Ska nog ta tränings dvd:n i morgon eftersom jag har så himla stora blåsor att jag inte får på mig skor (tror jag) bättre är det då att inte ha några! Därför kan jag ju träna utan skor om jag använder dvd:n !! :) Jag är himla smart I KNOW! ;D

Förutom allt mitt klagande så har jag inte gjort mycket idag, suttit ute och solat (medans solen tittade fram) villsäga!
Har typ sett på tv och varit med hundarna! ;) Hoppas ni haft en trevlig dag och gjort mer än jag..


BTW i love my camera!

/Emelie & SImba ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!