Idag har det inte hänt speciellt mkt ... :(

Hejsan, eller god kväll ? =)

Idag har jag inte gjort något speciellt, typ varit på skolan!
Spelade kort idag med, finns inte så mkt annat att göra! haha roligaste kortspelet är ju ändå "HEJ KNÄCKT"!!! :D haha jag håller på att börja grina varje gång jag spelar det, glödjetårar alltså!! :)

Dagens roligaste händelse var då jag var på hk:n och jag och Max gjorde en god choklad foundant! Vi äger ju! haha Max satte ner lite mer socker för det var mörk choklad och ingen av oss tyckte om det, haha ja så vi smugglade i lite mer SOCKER!!! =) Men det blev då gott såe.. ^^) Till det så åt vi kokta äpplen (faktiskt väldigt gott) och glass! :)

Efter skolan så blev det till att köra in vespan i garaget och sedan grädda lite plättar! :) Hade ridning sen och det gick då bra, red Znappsen igen!! :D haha världens senadrag! =) Men, men glad att jag inte ramlade av eller något sådant;) Hur har er dag varit?? ;) KOMENTERA! :D:D:D



Ha det bäst sweeties! :D
/ Emelie & Simba ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!