Jag säger bara- JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! :D:D:D:D:D:D!!!

Jag har kommit in på Grans!!!!!!! :D Jag är typ hur överlycklig som helst!! Fick ett brev hem idag där det stod att jag kommit in!! Haha jag blev inte ens reserv eller något sådant!! :) Ni skulle ha sett mitt happyface stunden då jag lästa att jag kommit in på den preliminära intagningen!! :D Dom måste ju ha mina andra betyg också!! :) Men jag är typ hur glad som helst som ni kanske märker!! :) JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! :D:D:D:D:D!!!

Nä nu ska jag dryga runt på andras bloggar BYE BYE!!
/ " Världens lyckligaste" med sin vackra guldklimp! :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Elin! :)

Åh vad roligt för dig att du kom in! :) Grattis!

2010-04-13 | 18:03:14
http://weeelin.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!