Känner mig duktig!

Hello!

Sitter här uppe på mitt rum och känner mig otroligt duktig! Har motionerat mycket idag, så jag följer ju mitt mål även om det har blivit mycket godis åså nu under påsklovet ^^,
Det första jag gjorde då jag vaknade var att ta lite juice (till frukost), sedan följde jag med mammsen och handlade. Där fick vi se årets händelse in Vidsel! haha, en civilpolis hade stoppat några ungdomar som suttit för många i bilden alltså 6 st. Han (polisen) gick även igenom deras bil, vet inte om de var påverkade av något, men men. handlingen gick i alf bra. Då vi kom hem packade vi upp varorna sedan hämtade vi hundarna och gick ut och gick. GRYMT LÅNGT också!! Efter skoterleden upp till stugan, runt brännmark och sedan hem. Vet inte hur jag ska förkklara det men vidselsborna kanske fattar?? :) Då vi kom hem gjorde mamma en smothie som vi drack medans vi läste lite skvaller. Efter det tog vi nya tag och tränade mage, lår, rumpa och förbränning med paulo Robertos nya tränings dvd! :) Effektivt!! Efter träningen domnade mina ben bort! Det tog verkligen på låren! Ska fösröka att använda den dvd:n fler gånger!
Ajja, annars har jag inte gjort mycket förutom att se tv och varit med hundarna! =)
Jusst nu tuggar jag tuggummi och läser se & hör!
Ha det bra!
/Emelie & Simba ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!