Klar för makeup! ;)

Hello! ;)

Nu sitter jag i en gammal t-shirt och fönar håret! ;) haha snart klar för makeup! :D
Vet inte riktigt vad som händer ikv.. :( Det är svin dåligt väder och kallt ute! :S Vet inte om jag är så sugen på brännboll egentligen då det är så här .. men vi får vell se om det blir bättre! :D Har inte längre några planer för helgen då cruisingen blev flyttad till den femtonde! Skulle bara vela krypa ner under en varm filt och se film med bra umgänge! ;) Men, somsagt vi får vell se..

På skolan idag så hade vi ett engelska glosförhör som gick SKIT dåligt! men, men jag hoppade ändå bara över fyra "svar"! :D Hmm, annars har det inte hänt något speciellt, har börjat måla mitt själsporträtt som jag hoppas kommer bli någorlunda bra i slutändan! ;) haha. Fick även veta att jag bara var 2 poäng ifrån godkänt i matte nationella! så jaa, jag är faktiskt ganska nöjd även om jag inte fick godkänt! Om jag jobbar bra på lektionerna och visar genom diagnoser att jag förstår vad jag gör så har jag i alf ett G i slutbetyget! :D tihi!

Hoppas ni får en trevlig Valborgs med mycket vänner!! 



/ Emelie & Simba ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!