Mycket till veckan, känns det som nu ...

Hejsan! :)

Kom på att jag har ganska mycket att göra nu till veckan..
I morgon är vell allt som vanligt, typ skola och sådant. Men på tisdag ska jag ta bussen ner till Älvsbyn klockan 08,15 och möta mamma på busstationen för att sedan fara till vårdcentralen och lämna ett urinprov, efter det så ska jag ta ut pengar på banken och därefter bär det iväg till piteå. Väl där blir det nog lite shopping innan jag ska på sjukhuset och göra ultraljudet av mina njurar. Sedan hoppas jag att jag hinner träffa broder Johan!!! Det var väldigt länge sedan nu! Sja, sedan blir det (om magnus slutar tidigare så att han kan hämta Emil på dagis) ridning, så jag måste ta med mig stallkläder och massa tjaffs också! :) Men,men Det går förhoppningsvis bra. Glömde berätta att jag var och röntgade mina handleder i fredags, så min läkare ska höra av sig senare och berätta om bilderna visade något.
På onsdag har jag ett prov i spanska som jag inte har varit med om så mkt. Det är en massa tjorviga saker som jag inte är nog kunnig att berätta eftersom jag inte fattar mycket, men hoppas vell att allt går bra! Sedan på torsdag ska jag kanske fara ner till Älvsbyn igen men denna gång för att sola, mammsen är ju skylldig mig två solningar så måste vell göra det snart! :) Sedan på fredag och resten av helgen ägnar jag åt till att plugga det globala samhället och något mer som jag inte har så stor kolla på! :) Det var ett väldigt stort avsnitt så hela helgen om inte mer går åt till att plugga! Lite motion har jag också tänkt trycka in!

Ha det bra!
/Emelie & Simba ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!