Mys med Tiger!! (katten)

"god morgon"!

Jusst nu sitter jag och kelar med våran katt Tiger! (Han ät randig) och funderar på vad jag ska göra ikv.. Det blev ingen rockfest för min del!!! :(:(:( Men,men det går vell fler tåg eller vad man då brukar säga.
Har tänkt trottsa vädret och ge mig ut på en promenad med Simba♥ Han bryr sig inte om vädret bara han får vara ute så är han nöjd, haha;) Ja, ska vell göra det då men då jag kommer tillbaks ska jag skriva allt som jag inte årkat skriva på väldigt länge så som sista skotertuten, förra helgen, middagen som killarna bjöd oss på, gårdagen och säkert ännu mer! Hoppas eran helg fått en bra början så hoppas jag att min blir bättre!



/Emelie & Simba ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!