Nu blir det VESPA! ;)

Hello!! :)

Hoppas ni haft en trevlig dag!
Min har varit väldigt långsam och tröttsam. inte van att stiga upp kvart över 7 på mornarna då man haft lov i en och en halv vecka !! :D Dagen gick förövrigt bra, jag spelade typ kort med gulliga Nina varje rast såe, sjaa försökte att få tiden att gå snabbare !! ;) Annars har det inte hänt så mycket, har varit ute och gått med mamma, emil och hundarna den "stora" brännmarksrundan! :D Sjaa, ikväll har jag sett på Top model med en "social" mamma som låg på soffan och sov!! :A haha!

Har tänkt fara till Ä-byn och göra hål i örat någon dag, eftersom jag är kass på att förklara så har jag lånat en bild från google.se som visar vart det ska vara! :)



Hoppas ni får en trevlig kväll!! :)

/ Wommäähhh & Simba ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!