Sista skoterturen ! 11/4-10 ;)

Lite kort om sista skoterturen för denna vinter. Vi for till stugan i stormyran! ;) Vi gav oss iväg så att vi var där före tio på morgonen, detta för att det inte skulle hinna bli för varmt så att spåret skulle bli jätte dåligt! På vägen dit så såg vi 5-6 älgar!! jag såg två stycken men då hade magnus sett 4 till!! Väl uppe vid stugan kollade vi hur avverkningen blev=) Sen blev det en hel del fika och bus med lillebror! :D Då vi for hem skulle vi fara till Lars och nån på en stjärn men då vi kom dit så var det ingen där och då tog magnus upp telefonen och såg
- Vi for alldrig. haha OTUR!! :D men, men det blev ju en längre skotertur! ;) Då vi skulle hem på riktigt så stannade vi i srugan på Altoujigge och grillade lite där, men jag saknade johanna så jag for hem och solade med henne på taket ! =) hah bästa solarstället EVVAH!! :D

Aja, nu lite bilder :

mamma och Emil! ;)

En väldigt liten del av avverkningen! :)

Fiin stugan!! :)

Emil sitter på en stubbe! ;)

SMIIILE to the camera!!! ;D

Emil på sin älskade bob! ;)

Ser ni likheten mellan mig och mamma ??? :D:D haha

Solning! :) haha snyggaste bilden  evver! ;)

I Altoujigge! ;)


/ Emelie & Simba ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!