Skidrade till stugan, 10/4-10!

Förra lördagen skidrade jag och mamma med hundarna till stugan! Magnus och Emil var bekväma av sig så dom körde skoter ;) Det var faktiskt inte lika jobbigt som jag trodde, det var nog jobbigare för hundarna eller i alla fall Simba som drog nästan hela vägen + att det var jätte mjukt före! Men vi klarade oss. Väl vid stugan så gjorde vi lite mackjärns-mackor och drack lite dricka! Jag gick en bit in i skogen med hundarna och dom verkade få ett spår för båda sprang iväg så att jag fick fara och leta och ropa på dem. Då dem kom tillbaks så var dom bruna för dom hade rullat sig i något och jag vill faktiskt inte veta vad.. haha dom blev inte speciellt omtyckta efter det! :D

- Tog lite bilder också :

Zorro återvänder efter att ha spårat! ;)


Snyggingen Simba ! ♥


haha, ser ut som att han fastnat! :D:D haha!


Zorro! ;)


Det började klarna! :D


Skog!!


En liten, liten väg! =)

Solen kom fram:)

Mysigt med en liten brasa.

Mina och mammas skidor! =)  Och Emils bob! haha.

Lite färg i den mörka omgivningen! ;)

En kotte ! ;)

mamma dricker kaffe! ;)

Älsklingen är trött ..



jag och en halv Simba! <3

Han ville åka iväg med mamma på skotern! :)


/ Emelie & Simba ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!