Spyfärdig...

Hejsan!!

Vill berätta att jag gått spyfärdig under hela förmiddagen !!! Jag klarar knappt av att tänka på vad som mina ögon fått uppleva idag!! Eller mina ögon men en ÄLG KALVS ögon!! Idag på no:n dissikerade vi ögon, eller jag gjorde det inte meen Nina för hon är en otroligt stark person som klarar av att skära och ens titta på det där slemmiga enorma ögat vars muskler och alla hinnor och det var kvar och liksom bara "hängde" där!!!  Jag tror inte ni förstår hur äckligt det var! Jag satt i ett hörn i klassrummet och stirrade ut i naturen för att försöka tänka på annat än att jag skulle spy! Det luktade då faan också! HUVVA!!

Jag gjorde även ett svenska nationella idag, en läsförståelse. Det känns som om jag hunnit uppleva ganska mkt denna dag! ;)
Ska sätta mig och teckna nu, men jag skriver nog mer senare! ;)

Ha det bra !
/Emelie & Simba ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!