Wihoo, har fått vårkänslor!!

Finally!
Trodde det alldrig men jag har faktiskt fått vår känslor! Om jag tittar ut genom fönstret precis jusst nu så ser jag gräs och vatten och all snö som ger vika åt solens strålar!! Jag är glad åt att snön tinar fast än jag gillar vintern mer än sommaren, men denna vinter har varit kall och ruskig så jaa, jag vill ha bar mark!! Dessutom så kan jag ta fram min älskling .... nämligen...... VESPAN!! Den är så snäll då den fraktar runt mig vars jag än vill, tihi!




Bara några få skolveckor kvar tills examen, typ åtta eller så? Gud vad jag längtar efter att få komma bort från samma "konstiga" människor som man gått med i grymt många år! Vill starta om hitta nya vänner som är någorlunda normala.

OBS! Jag menar inget illa, det finns många som jag säkert kommer hålla kontakten med och vill träffa och ni vet vilka ni är! men resten av drösen skulle jag be om att få slippa! ;D

Trevlig kväll!
/Emelie & Simba ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!