Sweet dreams!

Nu sitter jag och käker lite Marabou choklad innan jag ska ut och gå med plutten. Blir en sista sväng för sen är det nanna kudden som gäller. Har fortfarande ont i nacken men hoppas det gått över till i morgon. Är dock öm i helga kroppen efter att ha jobbat från 1 till 5 med att bära vinkartonger som väger ett antal kilon var. Fysträning för min del! Har även skottat gården re. Var ca 15 cm blöt, tung snö. Pust. ja, jag känner det i kroppen nu. Då är jag ju inte den starkaste heller. I morgon blir det jobb från förmiddagen och sedan eventuellt åka till Älvsbyn med Marie och färga håret. Eller, avfärga kanske man ska säga. Nu vill det bruna bort. Ska bara avfärga nedre delen eftersom övre redan växt ut. Så, kanske blir att färga lite slingor och sådant senare så att min löshår kan komma på plats!


Nåja, nog om detta. Skriver mer i morgon! :)

Ha det super och sov gott allesammans.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!