Annorlunda dag på jobbet

Hellow alla!
 
Har precis avnjutit en god tacos middag med älsklingen. Slutade inte jobbet förens vid 18.00 tiden så kom hem och lagade middag direkt.
 
Dagen har varit bra idag. Har vaknat tidigt. Varit på en skön prommis, tvättat, dammsugit och skurat. Samt trimmat Denzel. Vaknar man vid 08.00 tiden så kan man räkna med att hinna mycket.
 
På jobbet sedan så har jag jobbat med att renovera fönster. Skrapad, putsat och ska sedan måla dem.
 
Mitt i allt arbete så kom en katt jamandes. Kom och strök sig runt mina ben och jag ville först inte ta på den. Men kollade sedan igenom den så att det var ok. Allt verkade bra tills jag upptäckte två sår på ryggen. Såg ut som bitmärken. Dock endast två. Jag misstänkte först en mindre hund då hålen var för stora för att vara en annan katt. Men då det endast fanns ett "överkäks" märke så kan det inte ha varit en hund heller. En orm kanske? Men det var också förstort enligt mig. Aja, sårig på ryggen var den i alla fall och hoppas att ägaren av den har vart till veterinären för penecilin behandling. Såg ganska irriterat och infekterat ut. kan bara hoppas på det bästa..
 
Katten var verkligen supermysig och trevlig och såg sund ut i övrigt. Gillar verkligen färgen på den. Superläcker!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!