Dan före dopparedan!

Idag vaknade jag lite efter tio . Jag klädde på mig nå skappig kläder sen hämtade jag frullen och satte mig framför tv:n som vanligt =) Efter softandet hämtade jag nå juliga sängkläder som jag bytte till ;> Sen frågade magnus om jag ville följa och julhandla, och självklart vill man ju hjälpa till så här till julen och allt så jag följde =) Vi köpte mat för nån tusenlapp och sen då vi kom hem så packade vi upp allt ;>  Efter att alla varor var bortplockade så tog jag damsugaren till övervåningen och började städa ~_~. När jag var klar hjälpte jag magnus med att göra våra hemagjorda, super goda köttbullar :D



Medans Magnus stekte dessa godbitar så gjorde jag chokladbollar med extra kakao för att mamma tycker det är gott med mörk choklad =) Då allt var klart tog vi fram julskinkan, prinskorvarna, revbens spjällen och lite köttfärs och tinade upp. Efter en timma ungefär kom mamma hem från jobbet och då beställde vi pizza :P Efter maten har jag inte gjort någonting bara suttit vid datorn typ =)

~+~+~+~+~+~+~+~+~+~ GOD JUL ! ~+~+~+~+~+~+~+~+~+~
/ Eeemmeeliiiieeee ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!