Grattis mamma <3

I dag fyller mamma 39 år :D Shiiet hon börjar ju bli gammal =) . Ajja jag for då ner till älvsbyn efter skolan och solade ett tag . Faaan ! vad skönt :P Efter det så gick jag ner till blommster affären och köpte en stor röd ros med en röd blomma som slingrade sig runt den med ett stort blad och några grässtrån :P Jag blev faktiskt jätte nöjd =) Men dessvärre inte av priset 128 :- för en ros med lite tillbehör :O Jaja sen satte jag mej på bussen och sov på vägen hem, Det var grymt härligt =) När jag kom hem så grattade jag mamma och gav henne min fina blomma ;P hon blev kätte glad <3 Och nu har jag ringt till Alexandra så jag ska dit på ett tag då jag har skrivit fördigt :P Sen ska jag på fotbollsträning <3 Men men ha det nu braaa ! PössPöss / Emmmeeeliiiiie <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!