Julen blev inte som jag trodde :]

Vi var i Boden hos Kenneth Och kerstin på julen . Vi kom dit vid ett och då satte jag och johan oss i soffan och började spela nått spel ;> Efter det så åt vi julmat <3 Mumms ! Sen blidde det kalle anka och lite sådant . Vi for hem kring fem :] Jag sov då hela långa vägen hem <3 såååå sköönt ! När vi var hemma kom tomten nästan dirr . Jag fick pengar och min älskade parfym som jag har velat ha såå himla länge nu :] Paris hiltons Can Can <3 Ällllskaaa den <3 jag har typ sakt till alla jag känner att lukta på den för att den luktar såå himla gott :] Sen fick jag typ godis och lite små saker =)



~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~



Jag trodde att jag skulle få lite mer saker men inte det =) Parfymen kostade ju ändå 429 :- så jag är faktiskt nöööjd =) Hoppas att ni har haft en bra jul ! <3 För det har jag .

PössPöss / Eemmeeeliiiiieeee <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


terese

jag fick också den ^^ men vet inte om jag ska behålla den, luktar kanske lite för sött för mej.. men vi får se ;D





»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!