JULLOV <3

Äntligen jullov ! :D Jag vet inte riktigt vad jag ska göra under julen men jag tror att det blir att vara hemma och slappa med kompisar  =) På julen ska vi vara i Boden under dagen och sen på kvällen vara hemma och mysa med en helt underbar familj <3 Jag kan ju berätta lite om vad jag hitils har hunnit göra under jullovet =)
Fredag: I fredags hade vi julavslutning på skolan. Det var faktiskt riktigt mysigt för alla var glada och trevliga=) Efter skolan så åkte jag, Sanna och markus till älvsbyn med bussen =) och på busstationen i Ä-byn stod Åsa ( Markus mamma ) och väntade i bilen =) Vi satte oss i bilen och åkte raka vägen till Piteå för att julhandla ;> Jag sanna och markus gick runt på stan och kollade på kläder och markus köpte en xbox dosa och nå badskum och grejer till sin mormor =) vi tänkte ta en genväg ut från småstaden så vi gick ut vid bion, där utanför stod Rebacca B, Pikon, Mange T och nån annan tjej . Jag Hatar Ju RB så jag gick förbi magnus utan att säga hej för jag vill inte ens titta på horan . Mange ropade efter mej - Vilken JÄVLA DISS! och jag bara fortsatte att gå. Så Magnus om du ser det hära så menade jag inget illa jag ville bara inte stå där bredvid någon jag hatar för att säga hej till dej . Men jag kan ju säga så här HEEEEEJ ! Magnus ;> Jaja efter att vi hade julhandlat så for vi och åt på pizza, grillen vid djurmagazinet ;> När vi ätit klart for vi på DOLLAR STORE <3 där köpte jag lite julklappar ;> Sen då vi var klara så rörde vi oss hemmåt ;> väl hemma så packade jag upp allt och ringde till bagger och frågade om han ville följa på ungdomsgården för magnus skulle skjuttsa =) När vi var nere på udgd spelade vi typ fotboll, sjöng singstar och spelade biljard. Om jag ska vara ärlig så har jag inte haft så här roligt sen , , , jaa urminnes tider =) Det var nog för att det var bra människor där ;> Det var Markus, Pernilla, Emil, Jonte; sanna; markus och jag =) Sen då jag kom hem typ vid halv 12 så kirrade jag alla paketen =)

Lördag:
I går ställde jag väckaren på 08.15 för jag, alexandra och markus skulle till kåbdalis. Jag åt en clementin och drack juice, klädde på mej och sminkade mej sen kom alexandra och hämtade mej och bagger =) I Kobban så han vi åka ett åk innan vi gick in för att det var så kallt =) hehe jag och bagger drog en dubble på railen och bagger nötte på 5:a hela tiden =) jag drog nog alla grabar som går att göra förutom tail grab :) Alexandra började hoppa i grytan och det var ju jätte bra även om hennes hopp var en hel decimeter t.o.m 2 dm där nån gång =) hon railade även på trä railen i bb =) Hemma så gjorde jag inget alls typ såg film med mamma och magnus =) Nu har jag så inget mer att berätta .



GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR !  / Eemmmeeeliiiieeee ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!