Pyssel dag :D

I dag hade vi pyssel dag med HELA skolan :S Vi var indelade i 4 stora grupper och det fanns fyra stationer man skulle växla till . Min grupp började med juldansen :D Jag sa att jag hade sträckt hälsenan så jag kunde inte vara med =) Men det var GRYYMT! kul att titta på :P Efter dansandet så gick vi på en tipsrunda med sådanna här frågor t.ex -Har tomten skägg ?
Det sööög . efter det så gjorde vi lite andra ointressanta saker innan vi gick till lunchen :> Vi åt helstekt kottletrad med potatis och tillbehör MUMMS ;> Efter lunchen hade vi pyssel timma och då gjorde jag klart min tiger :D Den blev SKIIIT fin :P Dagen närmade sig sitt slut och våran sista station att gå till var till klassrum 6 där vi såg en film ;>

Ha det bra ! PössPöss / Eemleeeliiiiieeee <3

 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!