Snart jul :)

I dag är det dan före dan före doppare dan:D  Och jag sitter här och bara längtar efter att julen ska komma <3 Finns det något mysigare än att sitta tillsammans med sin familj eller någon man verkligen gillar och bara umgås?Nä jag tror inte det =) Nu ska jag berätta lite mer om vad jag har gjort i helgen =)
Söndag: I dag vaknade jag kring halv tio. Jag gick ner och åt rostade limpor med ost och apelsin marmelad på =) Efter det så klädde jag på mig och satte mig framför tv:n . Jonathan ringde och frågade om jag ville hitta på något och självklart så ville jag det ! ;D Jag hoppade in i duschen och kammade håret, sen kom gull jonte =) vi låg och myste i min säng, pratade och åt kakor =) Sen bestämde vi oss för att jag skulle sova hos honom så jag packade lite stuffs sen gick vi ner till honom =) vi var ensamna hemma hela natten lång <3 Vi såg filmer och åt popcorn innan vi bestämde att vi skulle sova lite också =) Vi låg och myste ett bra tag innan vi somnade <3 och inga mardrömmar den natten inte ! :D Vi vaknade kring halv nio och låg å pratade till tjugo över ungefär innan vi åt frulle =) Vi satt och såg på tv en timma kanske innan jag gick och klädde på mig täckbyxor, jackan, mössan, vantarna och skorna ( Jag skulle med bussen till kåbdalis med alexandra och bagger ) Jonathan följde med mig till bussen :> Jag stod och väntade på bagger och alle i tio minuter för vi sa att vi skulle hoppa på där . bussen kom men alle eller bagger syntes till :( Jag hoppade in i bussen och hoppades att de skulle stå vid efs men nää inte det :( Jag hoppade av och gick med min snowboard och packningen till Gun - Britt för att låna telefonen . Jag ringde alle och frågade om de hade missat bussen eller nå . Men då sa hon att hon försökt ringa mig jätte mkt men inte fått tag på mig , kobban hade tydligen stängt så dom satt hemma ist :( Jaja sånt är livet =) Jag gick hem med allt och tog av mig  ytterkläderna ( allt förutom jackan ) . Jag drack lite juice och sen så sprang jag till jonte igen <3 Vi såg film och låg i soffan och bara softade =) mamma hämtade mig vid fyra och då hämtade vi min lillebror på dagis och for hem och käkade middag =) Nu sitter jag här och drygar framför datorn =) Aja SYNES!


God jul ! PössPösss / Eeemeeeliiiiieee <3

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


terese

haha porrunge ;D men älskar dej ändå! <3





»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!