Strömavbrott :O

OMG! Hela brännmark har varit utan ström i två dygn :(
Det började med att jag och Jonathan for upp till Bagger för att hitta på något =) Typ halvägs upp kom vitte,dennis, emil b och bagger och hämtade oss med skoter ;> Sen satt vi typ och drygade i baggers rum en timma . GRYMT DRYYGT var det då =) Sen då klockan var 19.58 sprang vi över till Emil b och såg på Idol Jag hejjade på KEVIN BORG =)
då klockan var 22.00 så gick jag, jonathan och bagger till bagger igen =) Jag kommer faktiskt inte i håg vad vi gjorde men vi var då där i alf ;>  Sen då frågade jag bagger skulle vi inte se idol ? :S -Nae det tror jag vell inte. ( hans mamma och låssas pappa hade tv:n) och jag ba HELVEEETEEE!  då var klockan så mkt som 22.23 och vinnaren skulle avgöras klockan 22.25 så vi sprang och nu menade jag SPRAAANG tbx till emil för att hinna se vem vinnaren blev , vi satte oss i soffan och jusst då Peter Jhide sa - Och vinnaren av Idol 2008 är . . . . . . . POFF! så for strömmen i heela brännmark FAAAAAAAAN skrek jag och sen gick alla ner igen . Och där nere satt Macke, Emma och deras far nöjda av att veta vem som vunnit . EMil frågade hur de kunde veta vem som vad och då sa mackes farsa ------ Jag ringde till idol och frågade ;> OCH YEEEES KEVIN VANN!!! xDxD aja efter att vi fick veta resultatet så ringde mamma och sa att jag skulle börja söka mig hemmåt så jag och jonathan stack hem =) Jag hämtade en ficklampa och gick å la mig . På morgonen väckte mamma meg kring 9 föratt jag skulle sköta hundarna å ge dom mat . Mamma, Magnus och Emil skulle till Luleå och julshoppa så jag var tvungen att vara hemma :( Jag satt hemma i mörkret tills klockan två typ, för då var jag så jävla less på mörkret och att vara ensam så jag gick ner till Gun-Britt och tittade på slalom :( Men det var ju ström där i alf :> Sen ringde jag till Jonatha och frågade om han ville vara med moii och det ville han :D Vi gick upp till mig och pratade typ om allt möjligt =) Sen bjöd jag han på pizza så vi satt på pizzerian gode taget och bara tog det lugnt =) Efter ett tag kom bagger,denne,emil B och Tobbe och gapade =) Aja jag bagger och jonte for till jonte för vi pallade inte vara med de andra + att jonte var tvungen byta skor för dom var SJÖ blöta :) Efter besöket hos Jonathan gick vi upp till Bagger och käkade apelsiner och hängde våra kläder på tork framför deras öppenspis <3  Sen sov vi =) Jag och Jonathan Låg och möös i en säng medans Bagger låg på soffan och snarkade hehe xD på morgonen hade vi ställt min mobil på halv 8 för vi skulle hinna käka frulle innan Kåbdalis <3  Det blidde frallor med is-smör för det hade stått ute i snön för att kylen funkar ju inte. Sen klädde vi på oss och då kom magnus och hämtade oss . Innan den långa resan for vi och hämtade jontes twintips och tankade bilen =) Efter att vi åkt ett tag så upptäkte jag att miin högra bindning hade gått sönder typ för den var helt jävla glapp ;> Aja men jag åkte då i alla fall och drog hela Railen vid grytan och satte tail grab och 180 :> KUUL som faan :P Nästa gång alltså till helgen ska jag nöta på 360 ;> Och min sööta pojke Jonathan satte Kork 720 IGEN ! :P OOOHHH vad han e bra man blir ju helt jävla knäsvag då man ser han =) jaja kåbdalis var roligt som vanligt och ännu roligare var det då att komma hem för då hade vi fått tbx elen <3 TACK gode gud för det |!| På kvällen kom Jonathan och myste lite med mej , sen spelade vi kort med min bror :D Det var grymt kul <3 Och sen på kvällen duschade jag med ljus<3 ( Elen glappade, så det var mörkt ibland. ) Det var så gryymt mysigt även om jag var själv fast det e ju klart att det skulle vara mysigare om man var två och då syftar jag på att den andra ska vara av motsatt kön :>
Men idag hade då strömmen kommit tbx på riktigt . Det var 3 elledningar som hade rasat i brännmark det var därför det inte var nå el . Om du ville veta =)

Ha det braaa ! PössPöss / Eeeemeeliiiiiie <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!