TRÖÖÖTT!

Åh i går vakade vi på replokalen och jusst nu är jag då inte annat än trött . Jag vaknade i vanlig tid och gick till skolan i vinter kylan på morgonen=( På skolan var det volleyboll turnering och mitt lag hette MIX 8 . Och självklart kom vi till finalen xD vi mötte lag 9b . Även om det laget vann så var det en grymt rolig dag , även om den var nalta dryyyg =) Efter skolan satte jag och alexandra oss på bussen och åkte till Ä-byn :( Vi for bara dit för att köpa silvrigt glitter-spray till håret som vi skulle ha till lucia . Vi åkte hem med mamma när hon slutade jobbet och då for vi till Vistträsk och hämtade Ida. Väl hemma så satte jag igång med att stryka mitt förbannade lucia linne =) Jag packade allt jag skulle ha med mej medans Ida och Alexandra laddade ner lite dunka, dunka musik ;> Sen vandrade vi neråt vidsel:P Väl där nere så mötte sanna och elin oss vid pizzerian och där beställde vi en familje pizza där hälften var hawaii och hälften vesuvio =) medans Husain gjorde pizzan gick vi till chell och köpte 20 PK sammanlagt + att jag och Ida köpte en feit Pommac för 35 svenska kronor =) haha.
När vi hämtat pizzan och det så gick vi ner på replokalen och satte på High School musikal 1 och till det käkade vi pizzan och drack julmust =) efter filmen så satte vi på all dunka, dunka musik och stod och dansade gode taget :D Sen kom Jonte så då var det ju bara att dansa ännu sexigare (A)  Sen kommer jag inte riktigt i håg vad vi gjorde  men jag tror att jag jonte och alle for ut och gick ett tag =) Sen han vi vara på ungdommsgården också =) Typ kring halv 12 på kvällen så kom Emil, Adde, Alexander och Jens . Sen satt vi typ i det stora rummet och pratade tills klaockan var typ 02.00 eller nått liknande .  Då gick Elle P  och duschade medans vi andra satt och lejdade oss i "sovrummet"  efter det så hoppade sanna in i duschen  och då kmr jag inte ihåg vad vi andra gjorde men vi pratade vell och var ut ett tag också =) sen då klockan var 03.48 för att vara exakt så gick jag och alle och duschade ;> sen rann tiden bara i väg så alla började sminka sig och fixa håret & ta på sig nå kläder =) sen då klockan var 20 i 5 så gick vi upp till Börje och åt pepparkakor.
Vi satt typ och väntade i en halv timma innan bussen kom. Sen när vi övat på Rfn så fikade vi lussebullar, varm Oboy och en pepparkaka fick vi också =)
När allt folk kommit blev jag ändå gode nervös fast inte så faligt ändå :P
Jag hade grymt ont i halsen då vi sjöng så det lät typ som att jag hade krupp i halsen lr nått =) Men alla som var där hörde då vad jag sa och det är vell huvudsaken eller hur ? =) i bussen på vägen hem satt jag bredvid Emil :P och vi somnade typ efter 6 minuter xD Sen då vi var framme i gammal helvetes cp VIDSEL så väckte Ida oss =) Sen stod vi i köket i kulturhuset och tände alla ljusen och sen lussade vi på skolan också =) Jag höll seriöst på att somna då vi stod på scenen :D Efter allt lussande så fick vi lussebullar och saft =) MUMMS! Sen läste Mona och jag somnade SOM VANLIGT !
Sen hade vi sexualkunskap med magnus och då porrsurfade vi :O HAHAHA xD Och Emil somnade så¨att alla skrattade åt han =)
Då jag kom hem åt jag en macka och drack juice för jag åt inget på skolan ;> sen gick jag ut och hämtade hundarna. Och efter det så tog jag på mig myskläder och gick upp och la mej å soooov :P jag ställde väckaren på 16.00 så att jag skulle vara vaken då mammsi kom hem så vi kunde hämta alla saker på replokalen =) Jag skulle egentligen vara på vaka i Ä-byn nu men jag är så förbannat trött så jag orkade inte . . Och nu sitter jag uppe hos Bagger med Emil B, vitte och jonte och luktar på MÖKAR ! :(

Ha det bra ! / Emeliiiee <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


terese

mahaha låter som en kul natt ;D





»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!