Boden med skolan :)

I dag ( Den 10/11-08) var vi i boden med våran klass (8) och 7:an. Vi for klockan 8 på morgonen från vidsel och var framme i Boden kl:halv 10 typ . Vi körde grymt sakta för det var sviin halkigt ute på vägarna . Väl framme i boden så stack 7:orna på konstutställning :D Medans vi hade ett jävla simprov :/ Aja det gick ju ändå bra :P Vi badade i 2 till 2 och en halv timma innan 7:orna kom. Det var faktiskt sköönt utan dom =) Men nu ska vi inte klaga hära.
Till Lunch åt jag grillkorv med pommes frites sallas och pepsi;> MUMMS! Vi fortsatte att bada tills klockan halv ett typ då gick vi upp och duschade, bastade och sminkade oss lite grann =) På väg hem i bussen lyssnade jag på musik och sov typ det var sköönt :P när jag kom hem gjorde jag matte läxan sen gick jag och la mej =) Jag sov i en timma tills mamma kom hem och ville ha hjälp med maten :P och efter maten har jag bara suttit framför dator skärmen och dryyygat :) Ajja Johan är ju då inte hemma så nu får jag ju ha datorn för mej själv :> haha =)
 --------Samma bild som en bit ner på bloggen :P

Jaja Hej då Mina älsklingar ha det så bra <3<3 PÖSSPÖSS !! [vVv]
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!