Dans i Moskosel !

Hej hej ! Idag har jag varit i moskosel med högstadiet och dansat bugg. På morgonen väckte mammsen mej klockan 07.15 ungefär : ( Jag gick upp direkt upp och plattade håret tills halv 8 typ. Sen lunkade jag in i köket och rostade en macka med skinka på och med lite juice till :D Mumms! kring kvart i 8 började jag sminka mej det blev ändå ganska bra idag =) Ojjj! jag kanske ska börja skynda mej nu, klockan var då 07.58 så jag skulle ändå inte hinna med bussen till skolan : ( Jag sprang upp till garderoben och tog på mig ett svart linne från gina tricot som är VÄLDIGT kort, nå taits och svarta benvärmare + mina nya stövlar med 6 cm klack : D Sen sprang jag ner till köket städade undan juicen smöret och skinkan ;>  Klockan 08.06 gick jag ut med hundarna i hundgården och sen sprang jag till skolan med mina klackar :O jag blev ganska nöjd över tiden hehe jag var på skolan kl: 08.12 . På skolan satt allt folk i koridorerna. Jag satte mej bredvid rebecca och snackade lite ; P Sen kom Mona och tog närvaron i klassrummet ;P
kl: 08.17 gick alla ut till bussen. I bussen såg vi på DATE movie den var braaa =) Även om jag somnade 1.5 mil utanför Moskosel : D  När vi var framme stod alla vidselare i nått typ omklädningsrum innan allt började =) Vi dansade till kl 10.20 ungefär sen fikade vi ett tag. Vi började om att dansa kring halv 11. DRYYYYYYGT! halv 12 hade vi lunch vi käkade pytt i panna Bläää. .  sena dansade vi till . . . . jaa nån gång i alf :P  i slutet lekte vi nån lek där man skulle gå runt i en ring medans det var några där inne som skulle hämta någon i ringen av motsatt kön ;P och när man hämtat honom / henne så skulle man ställa sig rygg mot rygg medans dom andra räknade till 3 högt när man räknat klart skulle man vrida sitt huvud åt höger eller vänster och om man satte huvudet åt samma håll så skulle man krama varandra annars skulle man bara gå ut ur ringen =)  Jag kramade Jonte, Dängan, Nån i orange tröja, Jens och nån kort kille =)
Klockan 2 for vi hem igen Skööönt! Jag satt bredvid Jonathan och båda somnade :P haha ! Han somnade mot min axel och jag mot fönstret =) det var ganska mysigt faktiskt =)
När jag kom hem kissade jag sedan drack jag Oboy och la mej framför tv:n och såg på Top Model 8 :P
Aja =) Ha det så bra nu <3
 Byebye  [vVv]
///// //// Emeeeeelieeeee <3 \

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!