Du var mitt allt. .

Du var min ängel, du var den enda som förstod mej, Du fanns alltid där när alla andra var borta. Du ställde alltid upp för mej men nu är du borta. Jag har lärt mej att gå vidare utan någon vid min sida. Jag behöver ingen som sitter på knän framför mej längre . Nu går jag vidare ensam. Jag vet att det var längesen nu men du finns alltid där även om jag inte säger det. Du lovade att vi skulle kunna prata med varandra närsomhellst även om vi inte var tsm. Men vars tog det löftet vägen? Du lämnade mej kvar på gatan och gick medans jag stod ensam i mörkret. Men jag måste fortsätta leva mitt liv även om ingen någonsin kommer förstå mej lika bra som du gjorde.  
Ha det bra! <3                                                          

                                                               
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mange

fan va gulligt haha ^^

2008-12-13 | 02:22:23




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!