Dyr vinter !! :(

Det här kommer nog att bli mitt livs dyraste vinter :( Jag behöver täckbyxer, En snowboard jacka, googles,mössa, snowboard skor ( om jag inte hittar mina ) resa till åre, batala stug hyra m.m.  Jag skulle tänka mej att köpa någon av de här snowboard jackorna |
                                            V
 

Det är likadana jackor men annan färg bara :P Och de här täckissarna vill jag haaaa :D




Mina Googles ska vara Anon eller Dragon ( märket ) Så då skulle jag ju kunna köpa nåt av de här :P
1.

2.

3.

4.


Jackorna kostar 1099 kr, täckisarna kostar 1549 kr, googles nr 1 kostar 1000 kr , Googles nr 2 kostar 1200 kr, googles nr 3 kostar 650 kr och googles nr 4 kostar 1199 kr.
Och skor har jag inte hittat än men om det blir så att jag måste köpa skor så blir det helvetes mkt dyrare allt kommer att gå på 5648 :- och då räknar jag inte med skor, mössa & vantar .
Fy faaaaaan!  Aja Ha det bra ! PössPöss / Emmeliiiie <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!