En bra helg <3

Hej alla glada =) ! Den här helgen har varit en underbar helg:P I Fredags var jag hos Gun-Britt Och bakade 30 bröd :O Som vi skulle sälja på skyltsöndag =) På kvällen satt jag nere med mamma och såg på idol och ÄNTLIGEN åkte Johan Palm ut YEEES! På Lärdagen Vaknade jag gode tidigt :P Och på eftermiddagen gjorde jag ett jätte vackert pepparkaks hus :D På kvällen gick jag över till Alexandra <3 Jag väntade på att hon skulle klä på sej för vi skulle ner till pizzerian och träffa några =) Vi hade täckbyxor, lovikavantar, mössor, tjocksockar m.m. bara för att det var så förbannat  kallt ute =) När vi kom ner på pizzerian så var det ingen där så vi satte oss på chell ist :P Sen hörde vi att någon skrek så vi "vände" oss om och såga sanna,bagger,dennis och emil åka spark ner på pizzerian :P Vi sprang dit =) Sen beställde alla mat förutom jag :( När fettona käkat klart började vi våran vandring upp till bagger  :P När vi var framme satt vi och såg tv och spelade något bilspel på något tv spel :P Haha xD Efter det så böt alla om till badkläder och badade bad-tunna =) Efter en bra kväll gick jag hem och SOV <3 På söndagen eller sja igår så var jag i kåbdalis <3<3<3<3<3 Och det var mitt premiär och för vintern och det betyder JÄTTE mkt :P I alf så var jag i kobban med Jonte, Emil, Bagger, Dennis och Alle xD Jo föresten så åkte jag Twintips också =) Det ska jag fan börja åka det var grymt kul =) Fast Med min äckligt fula snowboard så årkade jag bara göra en tail grab :P Men det gick i alf bra =) Jaja nu årkar jag faktiskt inte skriva något mer men vi Höres :P 

Ha det bäääst ! PössPöss<3 / Emmmeeliiiie <3  
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!