försov mig :/

Hej igen! Idag väckte Zimba mig ( min hund). då var klockan typ halv 8 :O Det första jag tänkte på då var SHIEEET jag kommer komma förseent!! Jag slet på mig morgonrocken och sprang ner i köket och gjorde frulle=) Jag käkade fulkornsbröd med durka och ost så drack jag apelsin juice till :) MUMMA! Jag är ganska nyttig av mej om jag inte ät med Terese <3 haha så blir det ingen hälsokost alls =) Jaja sen sprang jag på toan och tog mitt piller för dagen och sminkade mej lite använde bara maskara :P Mitt hår såg ut som värsta knullruffset men jag årkade inte göra något åt det ;P sen drog jag på mej mammas jacka ( tog fel :O ) och rushade till alleballe . När jag kom till hon satt hon på tossi och kissade;P så jag väntade sen sprang hon ut, hämtade jacka och gick ner till hallen gär susanne stod och väntade :D Sen åkte jag med hon till skolan =) PUUUUUH! Kom inte försent till skolan :D

PÖSS PÖSS [vVv]
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!